TERMENI ȘI CONDIȚII ALE SITE-ULUI MOBILABANCHET.RO

  1. Prevederi generale
    1. Aceste Regulamente definesc regulile de utilizare a funcționalității Site-ului, în special regulile de utilizare a Magazinului Online, condițiile de depunere și examinare a reclamațiilor și regulile de protecție a datelor cu caracter personal.
    2. Termenii utilizați în prezentul Regulament au următoarele semnificații:
      1. Consumator – persoană fizică care efectuează o tranzacție juridică cu un antreprenor (furnizor de servicii) care nu are legătură directă cu activitatea sa comercială sau profesională,
      2. Antreprenor – persoană fizică, persoană juridică și unitate organizatorică, nefiind persoană juridică, căreia legea îi conferă capacitate juridică, care desfășoară activitate comercială sau profesională în nume propriu, cu excepția unui comerciant unic,
      3. Întreprinzător unipersonal – persoană fizică care încheie un contract direct legat de activitatea sa de afaceri, atunci când din conținutul prezentului contract rezultă că nu are caracter profesional pentru persoana respectivă, rezultând în special din obiectul activității de afaceri desfășurate de aceasta, puse la dispoziție în baza prevederilor privind Registrul central și informațiile privind activitatea economică,
      4. Client – Consumator, Antreprenor, Antreprenor Unic care utilizează Serviciile Site-ului Web sau vizitează site-ul,
      5. Regulamente – aceste Regulamente ale site-ului web mobilabanchet.ro,
      6. GDPR – Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (regulament general privind protecția datelor),
      7. Site web – un site web rulat în poloneză de Furnizorul de servicii și deținut de Furnizorul de servicii, situat la https://mobilabanchet.ro/,
      8. Magazin online – un magazin online condus de Furnizorul de servicii ca parte a Serviciilor oferite de site-ul web,
      9. Acord – un acord pentru furnizarea de servicii electronice, încheiat între Furnizor de Servicii și Client în condițiile prevăzute în prezentul Regulament,
      10. Serviciu/Servicii – servicii furnizate electronic de Furnizorul de Servicii prin intermediul Site-ului, constând în permiterea Clientului să utilizeze Magazinul Online, formular de comandă în Magazinul Online, Cont Client în Magazinul Online, formular de contact și serviciu de contact rapid,
      11. Furnizor de servicii – Artur Jastrzębski care conduce o afacerea cu numele ARPEX – ARTUR JASTRZĘBSKI cu sediul la ul. Ludwika Narbutta 24 loc. 18, 02-541 Varșovia NIP 5210326727, REGON 010865070, birou@mobilabanchet.ro.

  2. Condiții de utilizare a site-ului web
    1. Furnizorul de servicii oferă Clienților acces gratuit la Site pe o perioadă nedeterminată,
      24 de ore pe zi, în fiecare zi a săptămânii.
    2. Furnizorul de servicii nu este responsabil pentru nicio întrerupere în funcționarea site-ului web.
      Utilizarea Site-ului nu necesită instalarea de către Client a niciunui software suplimentar.
    3. Pentru a utiliza Serviciile site-ului, sunt necesare următoarele:
      1. acces la internet,
      2. un browser web cu cookie-uri activate,
      3. având un cont de e-mail activ (e-mail).
    4. Pentru a utiliza corect Site-ul, Clientul trebuie să dispună de echipamente care să permită utilizarea Site-ului (de exemplu, un computer, smartphone sau tabletă), care în momentul utilizării Site-ului are acces la Internet și software care îndeplinește următoarele cerințe minime , de exemplu, Google Chrome sau Firefox versiunea 3.0 sau mai recentă. sau mai nou cu cookie-urile activate.
    5. Furnizarea serviciilor de către Furnizorul de servicii prin intermediul site-ului are loc
      folosind protocolul SSL (site-uri care încep cu https://, adică versiunea criptată a protocolului HTTP), datorită căruia datele furnizate de client sunt în siguranță, deoarece nu este posibilă preluarea sau modificarea datelor trimise ca parte a o conexiune criptată.
    6. Clientul suportă costurile pentru obținerea accesului la Internet și transmiterea datelor în legătură cu utilizarea Serviciilor oferite de Site.
    7. Atunci când utilizează Site-ul, Clientul este obligat să:
      1. utilizați site-ul web în conformitate cu regulamentele și legea aplicabilă,
      2. să se abțină de la a trimite Furnizorului de servicii conținut ofensator, ilegal, care încalcă drepturile personale ale terților protejate de lege, precum și drepturile de autor și imaginea terților,
      3. să nu folosească site-ul într-o manieră neconformă cu legea, decența sau cu încălcarea drepturilor personale ale Furnizorului de servicii,
      4. să se abțină de la utilizarea site-ului web pentru a trimite Furnizorului de servicii reclame și orice informații comerciale, în special prin diseminarea de informații comerciale nesolicitate,
      5. să nu întreprindă nicio acțiune care ar putea împiedica sau perturba funcționarea site-ului web.

  3. Tipuri de Servicii furnizate
    1. Următoarele tipuri de Servicii furnizate de Furnizorul de servicii pe cale electronică sunt disponibile Clientului pe Site:
      1. Magazin online,
      2. formular de comandă în magazinul online,
      3. Contul clientului în magazinul online,
      4. Formular de contact,
      5. serviciu de contact rapid.
    2. Contractul de furnizare a Serviciilor se încheie atunci când Utilizatorul introduce adresa corespunzătoare a Website-ului (URL) care conține conținutul furnizat ca parte a Serviciilor în browser-ul web sau clientul folosește un link pe un alt site web redirecționând către Website, sub rezerva paragrafului 5 de mai jos.
    3. Clientul poate înceta utilizarea Serviciului furnizat electronic în orice moment. Încetarea contractului de utilizare a Serviciului furnizat electronic se face prin încetarea utilizării funcționalității site-ului, in conditiile prevazute la alin. 4 și 5 de mai jos.
    4. Încheierea valabilității Serviciilor individuale menționate la punctul 1 de mai sus are loc atunci când Clientul sau Furnizorul de Servicii îndeplinește toate condițiile specificate pentru un anumit Serviciu. În acest caz, contractul de utilizare a Serviciului furnizat electronic expiră automat, fără a fi necesară depunerea unor declarații suplimentare de voință ale părților.
    5. Prevederile alin 2 și alin 4 de mai sus nu se aplică serviciului formular de contact, serviciului de contact rapid și contului Clientului din Magazinul Online. Utilizatorul poate începe și opri utilizarea serviciilor:
      1. formularul de contact și serviciile de contact rapid în condițiile prevăzute la § 4 de mai jos,
      2. cont de client în Magazinul online în condițiile prevăzute la § 6 de mai jos.

  4. Formular de contact și serviciu de contact rapid
    1. Contractul de furnizare de servicii electronice în domeniul permiterii Clientului de a contacta Furnizorul de Servicii prin intermediul formularului de contact se încheie în momentul transmiterii cererii prin intermediul formularului de contact din fila Contact de pe Site.
    2. Contractul de furnizare de servicii electronice în domeniul permiterii Clientului să contacteze Furnizorul de Servicii prin intermediul serviciului de contact rapid se încheie în momentul în care Clientul trimite o cerere de contact rapid si Furnizorul de Servicii realizează acest contact.
    3. Serviciul de contact rapid este disponibil prin fereastra „Contact rapid” afișată pe pagina principală a Site-ului și constă în contactarea de către Furnizor de Servicii a Clientului prin apelarea la numărul de telefon furnizat de Client în formular. Serviciul de contact rapid este disponibil pentru clienți de luni până vineri, de la 9:00 la 17:00, cu excepția sărbătorilor legale.
    4. Pentru a trimite o întrebare Furnizorului de Servicii prin intermediul formularului de contact, este necesar ca Clientul să furnizeze date personale sub formă de nume și prenume, adresa de e-mail și număr de telefon.
    5. Datele personale la care se face referire la sec. 4 de mai sus sunt colectate pentru a completa cererea Clientului din formularul de contact. Furnizarea acestor date de către Client este voluntară, dar necesară pentru completarea cererii.
    6. În timpul discuțiilor, în derularea serviciului de contact rapid, datele personale sunt colectate numai la solicitarea Furnizorului de servicii, de exemplu la plasarea unei comenzi de către Client. De fiecare dată, Furnizorul de Servicii va informa Clientul despre sfera și scopul prelucrării datelor cu caracter personal, solicitându-l.
    7. Contractul de furnizare de servicii electronice în domeniul permiterii Clientului de a contacta Furnizorul de Servicii prin intermediul formularului de contact sau ferestrei de contact rapid expiră la implementarea acestuia.

  5. Magazin online
    1. Ca parte a site-ului web, Furnizorul de servicii derulează un Magazin online prin care:
      1. informează clienții despre produsele disponibile în Magazinul Online,
      2. permite clienților să plaseze comenzi.
    2. Subiectul comenzii în Magazinul Online pot fi numai produse afișate pe site-ul Magazinului Online în momentul plasării comenzii.
    3. Continutul site-ului Magazinului Online nu constituie o oferta, ci doar o invitatie la incheierea unui contract.
      Prețurile furnizate de Furnizorul de servicii în Magazinul online sunt exprimate în RON. Prețurile la care se face referire în teza anterioară sunt sume net și nu includ TVA.
    4. Produsele din Magazinul Online provin de la producători de renume și respectă specificațiile declarate de producătorul unui anumit produs, așa cum sunt definite în materialele oficiale de informare publicate de acesta.
      Produsele oferite în Magazinul Online sunt acoperite de garanția producătorului. Regulile de garanție sunt specificate în reglementările disponibile pe Site.
    5. Clientul poate plasa o comandă în Magazinul Online fără a fi necesară crearea unui cont de Client, utilizând formularul de comandă furnizat în acest scop sau prin e-mail.

  6. Înregistrarea și autentificarea contului clientului
    1. Clientul poate înregistra un cont de client în magazinul online atunci când plasează o comandă în magazinul online. Înregistrarea contului Clientului în Magazinul Online este voluntară și gratuită.
    2. Pentru a inregistra contul Clientului, completati formularul de comanda si selectați opțiunea „Creare cont”, in timp ce furnizați parola.
    3. Pentru a finaliza procesul de înregistrare a contului Clientului în Magazinul Online, este necesar ca Clientul să citească Regulamentul, precum și să depună o declarație de voință de acceptare a Regulamentului.
    4. După înregistrarea contului Clientului, la plasarea unei comenzi prin formularul de comandă, Clientul se poate autentifica în contul său din Magazinul Online prin introducerea login-ului (adresa de e-mail) și a parolei stabilite în timpul înregistrării contului Clientului.
    5. Contractul de furnizare a serviciului de cont al Clientului in Magazinul Online se încheie pe perioada nedeterminată în momentul în care Clientul își inființează un cont in Magazinul Online. Clientul poate rezilia contractul de furnizare a serviciului de cont al Clientului în Magazinul Online în orice moment, fără a indica un motiv și fără a suporta costuri, cu un preaviz de o lună, trimițând Furnizorul de Servicii prin e-mail la adresa următoarea adresă: birou@mobilabanchet.ro sau în scris la adresa Furnizorului de servicii indicată în § 1 alin. 2 lit. h) de mai sus, desființarea contului Clientului, cu indicarea adresei de e-mail înregistrată în prezent în Magazinul Online.
    6. În cazul rezilierii de către Client a contractului de furnizare a serviciului de cont al Clientului în Magazinul Online, Furnizorul de Servicii va șterge contul Clientului din Magazinul Online la expirarea perioadei de preaviz.

  7. Plasarea Comenzilor
    1. Clientul poate plasa o Comandă în Magazinul Online 24 de ore pe zi, șapte zile pe săptămână prin:
      1. formular de comanda,
      2. e-mail.
    2. Clientul, care dorește să plaseze o comandă prin formularul de comandă, trebuie să facă clic pe butonul „Adaugă în coș” de lângă produsul ales de el și apoi să facă clic pe simbolul coșului de pe site. După transferul „În coș”, Clientul trebuie să selecteze opțiunea de livrare și apoi să facă clic pe butonul „Mai departe către finalizare”. Apoi, Clientul trebuie să introducă datele personale necesare la care se face referire la alin. 6 de mai jos, alegeți modalitatea de plată, acceptați Regulamentul și apăsați „Cumpărați și plătiți – comandă cu obligație de plată”.
    3. Înainte de a plasa o comandă în condițiile specificate in sec. 2 de mai sus, este necesar ca Clientul să citească și să accepte Regulamentul, pe care Clientul le confirmă bifând căsuța corespunzătoare înainte de finalizarea comenzii. Lipsa acceptării de către Client a prezentului Regulament în timpul procesului de comandă împiedică utilizarea posibilității de a transmite o ofertă de cumpărare a produselor prin intermediul Magazinului Online.
    4. Clientul, care dorește să plaseze o comandă prin e-mail, trebuie să trimită un e-mail la adresa birou@mobilabanchet.ro, indicând datele necesare pentru finalizarea comenzii, menționate la alin. 6 de mai jos, modalitatea de plată selectată, mărfurile și cantitatea, precum și orice detalii ale facturii.
    5. Clientul în timpul procesului de comandă în condițiile prevăzute la alin 2 și sec. 4 de mai sus, este rugat să furnizeze datele sale personale necesare pentru implementarea și gestionarea comenzii plasate în Magazinul Online, prin completarea câmpurilor corespunzătoare din formularul de comandă sau prin trimiterea acestor date prin e-mail. Furnizarea datelor cu caracter personal de către Client este voluntară, însă este necesară pentru implementarea și deservirea comenzii.
    6. În timpul procesului de comandă, clientul trebuie să indice:
      1. Numele și prenumele clientului și adresa de livrare,
      2. adresa de e-mail si numărul de telefon al Clientului,
      3. opțional – numele și prenumele destinatarului și adresa de livrare, în cazul în care produsele achiziționate prin Magazinul Online urmează să fie livrate la o altă adresă decât cea deja registrate a Clientului,
      4. opțional – un client care este antreprenor sau comerciant unic poate furniza și o companie, o adresă comercială și un număr de identificare fiscală.
    7. Plasarea unei comenzi de către Client în condițiile prevăzute în acest alineat echivalează cu transmiterea către Furnizor de Servicii a unei oferte de cumpărare pentru produsele indicate în comandă.
    8. După plasarea comenzii de catre Client in conditiile stabilite în acest paragraf, Clientul va primi un e-mail despre inregistrarea comenzii Clientului, care va fi trimis la adresa de e-mail furnizata de Client.
    9. La fiecare Comandă plasată în Magazinul Online poate fi atașată o factură cu TVA.
    10. Clientul este de acord să primească facturile cu TVA și facturile corective în format electronic – sub formă de fișiere în format pdf – la adresa de e-mail furnizată în comandă.
    11. Conținutul contractului de vânzare este pus la dispoziția Clientului într-un e-mail în care Furnizorul de Servicii confirmă primirea comenzii și în factura cu TVA transmisă Clientului.
    12. Factura cu TVA se emite pe baza datelor furnizate de clienți la plasarea comenzii.

  8. Livrarea comenzii și forma de plată
    1. Furnizorul de servicii livrează obiectul comenzii în locul indicat de Client în comandă pe teritoriul României.
    2. Modalitățile de livrare și costurile de transport pentru comenzile din România sunt indicate în Coș și pe pagina Rezumat Comenzi.
    3. Comanda va fi livrată în 3 până la 15 zile lucrătoare de la data primirii comenzii finale și a plății. Dacă este nevoie de mai mult timp pentru livrare, furnizorul de servicii va contacta clientul pentru a-l informa despre acest lucru și, dacă este necesar, a decide cu privire la cursul de acțiune ulterioară.
    4. Un client care doreste să plaseze o Comanda cu livrare in afara Romaniei este obligat să contacteze Furnizorul de Servicii prin e-mail prin trimiterea unui mesaj la urmatoarea adresă: birou@mobilabanchet.ro sau telefonic la 0040312294773, inainte de plasarea comenzii pentru a putea obține informații dacă va fi posibilă trimiterea comenzii în afara României și care va fi costul acesteia.
    5. In cazul comenzii mai multor produse, costul de livrare poate fi convenit individual. În acest caz, Clientul trebuie să contacteze Furnizorul de servicii prin e-mail trimițând un mesaj la următoarea adresă: birou@mobilabanchet.ro sau telefonic la 0040312294773 pentru a obține informații despre costul final al livrării.
      Clientul poate achita prețul Comanda prin PayU – plata online – sau prin transfer bancar.

  9. Retragerea din contractul de vânzare a produsului
    1. Un client care este Consumator sau comerciant unic care a încheiat un contract de vânzare a unui produs cu Furnizorul de servicii prin intermediul Magazinului Online poate, în termen de 14 zile, să se retragă din acesta fără a indica niciun motiv și fără a suporta costuri, cu excepția costurilor menționate mai jos, sub rezerva cazurilor indicate la alin 7 de mai jos.
    2. Perioada de retragere din Contractul de vânzare începe pentru un contract de vânzare în executarea căruia Furnizorul de servicii emite produsul – de la preluarea produsului în posesia Clientului care este comerciant unic, consumator sau terț desemnat de acesta altul decât transportatorul, iar în cazul în care contractul de vânzare acoperă multe produse care se livrează separat, în loturi sau pe părți – de la intrarea în posesia ultimului produs, lot sau piesă, pentru alte contracte – de la data încheierii acestora.
    3. Clientul care este consumator sau comerciant unic suportă doar costurile directe ale returnării produsului, cu excepția cazului în care furnizorul de servicii a fost de acord să le suporte sau nu a informat clientul care este consumator sau comerciant unic despre necesitatea suportării acestor costuri. În cazul în care Clientul care este Consumator sau comerciant unic a ales o metodă de livrare a produsului, alta decât cea mai ieftină metodă standard de livrare oferită de Furnizorul de Servicii, Furnizorul de Servicii nu este obligat să ramburseze Clientului costurile suplimentare suportate de acesta.
    4. Un Client care este Consumator sau comerciant unic se poate retrage din contract informând Furnizorul de servicii cu privire la retragerea din contract prin intermediul unei declarații care poate fi trimisă Furnizorului de servicii prin intermediul operatorului poștal la adresa Arpex, Południowa 14 , 05-807 Żółwin, Polonia sau prin e-mail la următoarea adresă: birou@mobilabanchet.ro. Declarația de retragere din contract poate fi depusă folosind formularul de retragere, al cărui model este atașat ca Anexa 1 la prezentul Regulament, dar nu este obligatoriu.
      Pentru a respecta termenul limită de retragere din contract, este suficient să trimiteți informații cu privire la utilizarea Consumatorului sau a comerciantului unic – dreptul de retragere din contract înainte de termenul limită menționat la alin. 1 de mai sus.
    5. Furnizorul de Servicii va returna de îndată, în cel mult 14 zile de la data primirii declarației de retragere din contractul de vânzare, Consumatorului sau comerciantului unic toate plățile efectuate de acesta, inclusiv costurile de livrare a produsului. Furnizorul de servicii va rambursa plata utilizând aceeași metodă de plată ca cea folosită de Consumator sau Antreprenorul Unic, cu excepția cazului în care Consumatorul sau Antreprenorul Unic au convenit în mod expres cu o metodă diferită de rambursare, care nu implică niciun cost pentru el.
    6. Un consumator sau un comerciant unic este răspunzător pentru scăderea valorii produsului ca urmare a utilizării acestuia într-un mod diferit decât era necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea produsului.
      Dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanță nu este la îndemână Consumatorului sau comerciantului.

  10. Reclamații
    1. Furnizorul de servicii este obligat să furnizeze Clientului produse fără defecte fizice. În caz în care întâmpinați probleme cu produsul comandat și livrat sau aveți alte probleme cu comandaa dvs. Vă rugăm să contactați departamentul nostru de servicii pentru clienți unde operatorii noștrii vor rezolva problema întâmpinată în cel mai scurt timp posibil. Contactați-ne la nr de telefon afișat sau la adresa de mail.
    2. Reclamație client:
      1. a fi Consumator ar trebui să includă: numele și prenumele Clientului, adresa sau adresa de corespondență, descrierea motivelor reclamației și solicitările Clientului;
      2. a fi comerciant unic sau antreprenor trebuie să includă: numele și prenumele clientului, denumirea companiei, sediul social sau adresa de corespondență, o descriere a motivelor reclamației și solicitările Clientului.
    3. Clientul, împreună cu reclamația, este rugat să furnizeze Furnizorului de servicii o dovadă de cumpărare a produsului în Magazinul Online. Aceasta poate fi, de exemplu, o copie a unei chitanțe sau a unei facturi cu TVA, o imprimare a unui card de plată sau a unei confirmări a tranzacției cu cardul de credit, un extras de cont bancar sau o altă dovadă.
    4. Clientul poate depune o reclamație la Furnizorul de servicii sub forma:
      1. electronică prin trimiterea unei reclamații la adresa de e-mail a Furnizorului de servicii: birou@mobilabanchet.ro,
      2. în scris prin depunerea unei reclamații la sediul Furnizorului de servicii sau prin trimiterea unei reclamații la adresa Furnizorului de servicii indicată la § 1 sec. 2 lit. k) de mai sus, cu nota „Reclamație”.
    5. Furnizorul de servicii ia în considerare reclamația imediat după primirea acesteia, nu mai târziu de 14 zile de la data primirii reclamației de la Client.
    6. Răspunsul la reclamație va fi furnizat Clientului pe hârtie sau alt suport durabil.
    7. Lista instituțiilor care se ocupă de soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum, împreună cu informații despre tipul de cazuri cu care se ocupă entitățile individuale, este disponibilă pe site-ul web al Oficiului pentru Concurență și Protecția Consumatorului https://anpc.ro/.
    8. Furnizorul de servicii indică faptul că a fost stabilit un punct de contact la președintele ANPC, care oferă informații despre procedurile de arbitraj. Punctul la care se face referire în teza anterioară poate fi contactat de către Consumator:
      1. prin e-mail, trimițând un mesaj la următoarea adresă de e-mail: biroupresa@anpc.ros au
      2. telefonic – sunând la numărul de telefon: 0219551
      3. prin intermediul site-ului web: https://reclamatii.anpc.ro/
    9. Consumatorul are dreptul de a utiliza mijloace extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor, și anume:
      1. solicitarea inspectorului provincial al Inspecției Comerțului să inițieze procedurile de soluționare extrajudiciară a litigiului dintre Consumator și Furnizor de servicii, permițând apropierea pozițiilor părților în vederea soluționării litigiului de către părți sau să prezinte părților o propunere de soluționare a litigiului,
        să se adreseze unei instanțe permanente a consumatorilor pe cale amiabilă care funcționează la Inspecția Comerțului cu cerere de soluționare a litigiului,
      2. utilizați platforma de internet EU ODR, disponibilă la adresa de internet https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

  11. Politica privind datele personale și cookie-urile
    1. Administratorul datelor cu caracter personal în sensul GDPR este Furnizorul de servicii.
    2. În probleme legate de protecția datelor cu caracter personal, Clientul poate contacta Furnizorul de servicii:
      1. prin trimiterea unui mesaj la adresa de e-mail a Furnizorului de servicii: birou@mobilabanchet.ro,
      2. telefonic, sunând la următorul număr: 0040312294773
    3. Furnizorul de servicii va colecta și procesa datele personale ale Clientului:
      1. fiind Consumator sub forma: nume si prenume, adresa de e-mail, numar de telefon de contact, adresa de domiciliu sau adresa de corespondență,
      2. a fi comerciant unic sau antreprenor sub forma: firma, adresa comercială sau adresa de corespondență, codul de identificare fiscală, numele și prenumele persoanelor care reprezintă clientul, adresa de e-mail, numărul de telefon de contact.
    4. Datele personale ale Clientului vor fi prelucrate de către Furnizorul de servicii în măsura și în scopul necesare încheierii și executării Contractului și efectuării decontărilor necesare în legătură cu încheierea, stabilirea, investigarea sau apararea împotriva reclamațiilor legate de prestarea Serviciilor sau prelucrarea datelor cu caracter personal – prelucrarea datelor este necesara pentru implementarea interesului legitim al Furnizorului, adică ca implementare a interesului legitim al Furnizorului de servicii, care este posibilitatea de a răspunde la o anumită întrebare și de a furniza Servicii în acest scop.
    5. In cazul consimțământurilor voluntare și opționale, datele vor fi prelucrate și în scopuri de marketing constând în furnizarea de informații despre serviciile oferite de Furnizorul de Servicii, promoții, liste de prețuri și alte informații, precum și evenimente promoționale și de formare organizate de Furnizorul de Servicii, tot pe baza de consîmțăminte separate, prin intermediul mesajelor transmise la adresa de e-mail sau numărul de telefon furnizate conform legii GDPR.
    6. Datele clienților vor fi prelucrate în mod automat, inclusiv sub formă de profilare. Profilarea va consta în eventual a oferi Clientului un produs cel mai potrivit nevoilor sale, cu toate acestea, nicio decizie obligatorie pentru Client sau Furnizor de Servicii nu va fi luată în mod automat.
    7. Destinatarii datelor cu caracter personal pot fi entități autorizate să le primească pe baza prevederilor legale și a documentelor separate, de exemplu pe baza de contracte, cum ar fi subcontractanții și entitățile externe care furnizează Furnizorului de servicii servicii de corespondență și livrare de colete, arhivare, distrugere documente , tipografie, servicii IT și telecomunicații, contabilitate și financiară, juridică, consultanță, audit, control și colectare debite.
    8. Furnizorul de servicii va furniza datele personale ale Clientului entităților indicate la alin 6 de mai sus, numai dacă este necesară îndeplinirea obligațiilor și drepturilor Furnizorului de Servicii care rezultă, printre altele, din din prevederile legii aplicabile.
    9. Furnizarea datelor cu caracter personal de către Client este voluntară, dar necesară pentru ca Furnizorul de Servicii să își îndeplinească obligațiile care decurg din implementarea Acordurilor la care se face referire în prezentul Regulament.
    10. Datele cu caracter personal ale Clientului vor fi prelucrate pe perioada necesară realizării scopului prelucrării, adică în scopul:
      1. încheierea și executarea Acordului – până la îndeplinirea tuturor obligațiilor care decurg din Acord de către ambele părți sau până la încetarea Acordului, dar nu mai mult decât până la expirarea termenelor specificate în prevederile privind arhivarea documentelor,
      2. îndeplinirea obligațiilor legale care revin Furnizorului de servicii – până la expirarea obligațiilor de prelucrare a datelor care decurg din prevederile legale, în special până la expirarea termenului de prescripție a obligațiilor fiscale,
      3. răspunderea la întrebarea adresată de Client – până la finalizarea procesului de corespondență cu Clientul cu privire la întrebarea adresată de Client sau până când Clientul se opune prelucrării datelor sale în acest scop,
        stabilirea, învestigarea sau apărarea împotriva revendicărilor – până când revendicările legate de furnizarea de Servicii sau revendicările legate de prelucrarea datelor cu caracter personal sunt prescrise,
      4. în cazul exprimării consimțământului voluntar și facultativ – până la retragerea consimțământului relevant. Retragerea consimțământului corespunzător în orice moment nu afectează legalitatea prelucrării datelor care a fost efectuată înainte de retragerea acestuia.
    11. Furnizorul de servicii declară că, pentru a proteja datele cu caracter personal, aplică măsuri de securitate care îndeplinesc cerințele legislației în vigoare, inclusiv cele care îndeplinesc și cerințele prevăzute în GDPR.
    12. Furnizorul de servicii declară că nu va partaja, vinde, închiria sau dezvălui datele personale ale Clientului într-un alt mod decât cel descris în acest paragraf, cu excepția cazului în care o astfel de obligație va rezulta din prevederi legale.
    13. Datele personale nu vor fi transferate către o țară terță sau către o organizație internațională.
    14. Furnizorul de servicii se obligă să:
      1. securizarea datelor cu caracter personal prin aplicarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate care să asigure un nivel adecvat de securitate corespunzător riscului legat de prelucrarea datelor cu caracter personal ale Clientului la care se face referire GDPR,
      2. să exercite diligența necesară în prelucrarea datelor cu caracter personal încredințate.
    15. Furnizorul de servicii va documenta toate încălcările privind protecția datelor cu caracter personal, inclusiv circumstanțele încălcării protecției datelor cu caracter personal, efectele acesteia și acțiunile de remediere luate pentru a preveni eventualele încălcări ulterioare.
    16. Furnizorul de Servicii se obligă să notifice Clientul cu privire la orice încălcare a protecției datelor cu caracter personal, dacă încălcarea protecției datelor cu caracter personal ar putea avea ca rezultat un risc de încălcare a drepturilor și/sau libertăților acestuia.
    17. Clientul are dreptul de a-și accesa datele și dreptul de a rectifica, șterge, limita prelucrarea, dreptul de a transfera datele, dreptul de a se opune, dreptul de a-și retrage consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării bazate pe consimțământ înaintea acestuia. retragere.
    18. Clientul are dreptul de a depune o plângere la Președintele Oficiului pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal, dacă consideră că prelucrarea datelor cu caracter personal încalcă prevederile legislației în vigoare.
    19. Furnizorul de servicii declară că Site-ul web folosește cookie-uri, care sunt fișiere text criptate mici stocate pe un computer sau alt dispozitiv al Clientului. Cookie-urile conțin de obicei numele site-ului web de la care provin, timpul de stocare pe dispozitivul final și un număr unic.
    20. Cookie-urile stochează informații despre preferințele Clientului, permițând astfel Furnizorului de servicii să adapteze site-ul web la cerințele acestuia. Informațiile furnizate de cookie-uri ajută Furnizorul de Servicii să analizeze modul de utilizare a Site-ului de către Client, datorită căruia Furnizorul de Servicii poate adapta Site-ul la cerințele sale.
    21. Furnizorul de servicii folosește cookie-uri pentru a reține informații care pot fi utilizate pentru a colecta statistici privind vizitele pe site. Prin intermediul cookie-urilor, furnizorul de servicii nu stochează date care pot fi folosite pentru identificarea clientului.
    22. Furnizorul de servicii de pe site utilizează următoarele tipuri de cookie-uri:
      1. cookie-uri implicite ale site-ului web cu informații despre sesiunea curentă a clientului. Acest fișier expiră după părăsirea site-ului web.
      2. Google Analytics: _utma; _utmb; _utmc; _utmz: aceste fișiere sunt folosite pentru a colecta informații anonime despre Clienții Site-ului, inclusiv: numărul de Clienți, locațiile clienților, paginile vizitate de Clienți. Dacă Clientul dorește să renunțe la furnizarea datelor de mai sus către Google Analytics, accesați următorul link: Instrumente Google
    23. În cazul în care Clientul este interesat să renunțe la utilizarea cookie-urilor, acesta ar trebui să schimbe modul de browser web pe care îl folosește în mod corespunzător. Furnizorul de servicii de mai jos arată exemple de modalități de modificare a setărilor celor mai populare browsere:
      1. pentru Opera 6.0 și mai nou: Selectați meniul „Fișier” -> „Setări”, Confidențialitate
      2. pentru Mozilla Firefox: Faceți clic pe meniul „Instrumente”, apoi „Opțiuni Internet”, Faceți clic pe pictograma „Confidențialitate”, Găsiți meniul „Cookies” și selectați valoarea corespunzătoare.
      3. pentru Chrome: Faceți clic pe meniul „Setări”, Faceți clic pe „Avansat” în partea de jos, Accesați secțiunea „Confidențialitate și securitate”, Faceți clic pe „Setări de conținut”, Faceți clic pe „Cookies”.
    24. Furnizorul de servicii indică faptul că acceptarea utilizării cookie-urilor pe Site este complet voluntară, totuși, renunțarea la utilizarea acestora de către Client poate cauza funcționarea defectuoasă a Site-ului.

  12. Dispoziții finale
    1. Conținutul Regulamentului poate fi înregistrat de către Client în orice moment prin tipărirea acestuia, salvându-l pe un suport durabil sau descarcându-l în orice moment de pe Site.
    2. Site-ul web conține informații și materiale (de exemplu, texte, grafice, logo-uri, fotografii, fișiere de date) protejate prin dreptul de autor și/sau legea proprietății industriale. Clientul poate folosi aceste informații și materiale numai pentru uz personal. Utilizarea informațiilor și materialelor într-un domeniu diferit de cel menționat în teza anterioară necesită acordul scris al Furnizorului de servicii.
    3. Furnizorul de servicii are dreptul de a modifica Regulamentul în cazul a cel puțin unui motiv important, care poate fi:
      1. modificarea statutului juridic care are ca rezultat necesitatea introducerii unor modificări în Regulamente,
      2. emiterea unei hotărâri de către o instanță comună, emiterea unei hotărâri sau alt act obligatoriu de către un organ al administrației publice, rezultând necesitatea modificării Regulamentelor,
      3. modificarea sistemului informatic al Site-ului, forțând o modificare a prevederilor Regulamentelor,
      4. îmbunătățirea de către Furnizorul de servicii a securității sau a nivelului de protecție a datelor cu caracter personal,
      5. introducerea de noi produse și servicii,
      6. extinderea sau îmbunătățirea funcționalității serviciilor sau produselor existente,
      7. demisia de a rula unele Servicii sau produse oferite pe Site,
      8. necesitatea de a clarifica prevederile Regulamentelor sau de a introduce modificări editoriale care să nu afecteze negativ conținutul drepturilor și obligațiilor Clientului.
    4. În cazul unor modificări ale Regulamentelor, fiecare Client va fi informat cu privire la conținutul modificărilor introduse în Regulament prin postarea unui mesaj privind modificarea Regulamentului pe Site cu 14 (paisprezece) zile calendaristice înainte de intrarea în vigoare a acestora.
    5. Reglementările modificate nu vor încălca drepturile dobândite de Client.
    6. Regulamentele modificate vor intra în vigoare pentru Client după 14 (paisprezece) zile de la data la care informațiile despre modificările aduse Regulamentelor sunt puse la dispoziție pe Site, în condițiile specificate în secțiunea 4 de mai sus, cu excepția cazului în care Clientul depune o obiecție scrisă Furnizorului de servicii înainte de expirarea acestei perioade. Depunerea unei obiecții de către Client echivalează cu rezilierea contractului de furnizare a serviciului de cont al Clientului în Magazinul Online.
    7. În aspectele care nu sunt reglementate de prezentele Regulamente, se aplică prevederile legislației poloneze.
    8. Prezentele Regulamente intră în vigoare la data de 01.01.2022.

Anexa 1 la Regulament – retragere din contract